16.2 C
Rafina
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου, 2025
spot_img

Οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες σύμφωνα με τους επιβάτες

Βάσει της συνέπειας, των αξιολογήσεων των πελατών και της αποδοτικότητάς τους σε ό,τι αφορά τη διαχείριση των αιτημάτων αποζημίωσης αξιολογήθηκαν συνολικά 83 αεροπορικές από την εταιρεία δικαιωμάτων των επιβατών AirHelp.

«Πιστεύουμε ότι μια αεροπορική θα πρέπει να αξιολογείται όχι μόνο με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τους επιβάτες όταν τα πράγματα πάνε καλά, αλλά και με τον σεβασμό που δείχνουν στους πελάτες όταν τα πράγματα πάνε στραβά», αναφέρεται στην έρευνα.

Σύμφωνα με τη φετινή λίστα, οι 10 αεροπορικές εταιρείες που βρέθηκαν στην κορυφή των αξιολογήσεων φέτος βάσει των τριών κριτηρίων από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είναι οι εξής:

1. Qatar Airways – 8,38

2. Eurowings – 8,27

3. LOT Polish Airlines – 8,11

4. Etihad Airways και All Nippon Airways – 8,09

6. Austrian Airlines – 8,07

7. American Airlines – 7,97

8. China Airlines – 7,92

9. Wideroe – 7,89

10. United Airlines – 7,88

Αντιθέτως, η δεκάδα που απέσπασε τις χαμηλότερες αξιολογήσεις το 2023:

1. Tunisair – 4,12

2. British Airways – 5,03

3. Frontier Airlines και Pegasus Airlines – 5,18

5. Czech Airlines – 5,20

6. Air Canada – 5,68

7. Spirit – 5,69

8. TAROM και Azores Airlines – 5,71

10.  Air Austral – 5,77

Σημειώνεται πως η Qatar Airways έχει κατακτήσει την κορυφαία θέση σε όλες τις αξιολογήσεις της AirHelp από το 2015, με εξαίρεση μία. Το 2016 είχε πέσει στη δεύτερη θέση, ακολουθώντας την Singapore Airlines. Επίσης, το 2022 μοιράστηκε την πρώτη θέση με την Etihad Airways.

Σε ό,τι αφορά μόνο τη διαχείριση των αποζημιώσεων των επιβατών (εάν απορρίπτουν εσφαλμένως ή αγνοούν τις αιτήσεις, καθώς και τον χρόνο της απόφασης και της καταβολής της αποζημίωσης) οι καλύτερες αεροπορικές είναι οι εξής:

  • China Airlines και Brussels Airlines – 8,2
  • United Airlines, SAS Scandinavian Airlines και airBaltic – 8,1

Αντιθέτως, τις χειρότερες αξιολογήσεις είχαν:

  • British Airways – 1
  • Gulf Air – 1,4
  • Czech Airlines, Aircalin και Vietnam Airlines – 1,7 (ισοπαλία)

Για την British Airways που βρέθηκε στην τελευταία θέση της λίστας, ο Tomasz Pawliszyn, διευθύνων σύμβουλος της AirHelp, εξήγησε ότι δεδομένου του μεγέθους και της δημοφιλίας της, είναι πιθανό ότι καλείται να διαχειριστεί τεράστιο όγκο αιτήσεων αποζημίωσης. Επίσης, δήλωσε ότι η βαθμολογία αποδίδεται εν μέρει στην υποστελέχωση.

Από την πλευρά της, η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι προσπαθεί να βελτιώσει τον χρόνο ανταπόκρισης και ότι έχει προσλάβει επιπλέον 1.500 νέους εργαζομένους, καθώς και ότι λάνσαρε νέα τεχνολογία για την επίσπευση της επίλυσης των εκκρεμών υποθέσεων.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Αυτή την εβδομάδα

Ραφήνα: Μπάρμπα Βάγγος στην κεντρική πλατεία – η γεύση που αγαπάτε, η ποιότητα που εμπιστεύεστε – RPN

Σας προσκαλούμε να ζήσετε μια μοναδική γευστική εμπειρία στο...

FAST LEARNERS: Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην περιοχή μας που χρησιμοποιεί ΑΙ – RPN

Οι FAST LEARNERS - Κέντρα Ξένων Γλωσσών, εκμάθησης Η/Υ...

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

ΤΖΟΚΕΡ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για τα 13,8 εκατ. ευρώ – RPN

Έγινε η κλήρωση με αριθμό 2860 του Τζόκερ το...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

ΝΕΑ

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

Αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία της Καίτης Γκρέυ – RPN

Η Καίτη Γκρέυ, η θρυλική φωνή του ελληνικού λαϊκού...

Οι οδηγοί της Ραφήνας πάνε εκδρομή στα χιόνια – RPN

Η συγκεκριμένη αφίσα δε χρειάζεται περιγραφή. Μιλάει από μόνη της! Μια...

RPN.GR