11.5 C
Rafina
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου, 2025
spot_img

Κόβουμε από σούπερ μάρκετ, δίνουμε για κινητά – Τι δείχνει έρευνα – rpn

Μία αντίφαση παρατηρείται στις καταναλωτικές συνήθειες, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, καθώς, ενώ τα νοικοκυριά δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή στις αγορές βασικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ, επιλέγοντας με βάση τις τιμές, παράλληλα αυξάνουν τις αγορές τους σε κινητά τηλέφωνα και μικρές συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

Αυτή η τάση δείχνει ότι, παρά την οικονομική αβεβαιότητα και τις αυξημένες τιμές σε βασικά προϊόντα, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επενδύουν σε προϊόντα τεχνολογίας που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους.

Οι αντιφατικές αυτές επιλογές των ελλήνων καταναλωτών καταγράφονται στην παγκόσμια έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ, που επικαλούνται «Τα Νέα», σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές φαίνεται μεν να έχουν βελτιωμένη ψυχολογία και να νιώθουν ότι υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα σε σχέση με έναν χρόνο πριν, ωστόσο, παραμένουν διστακτικοί ως προς τις δαπάνες στο σουπερμάρκετ, με την άνοδο των τιμών στα τρόφιμα να αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία.

Έτσι, ενώ επιλέγουν να αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τρόφιμα και άλλα είδη που αντιπροσωπεύουν πλέον το 24,7% του μέσου καλαθιού των ελληνικών νοικοκυριών, για να περιορίσουν το κόστος, την ίδια στιγμή αυξάνουν τις αγορές τους στον τομέα της τεχνολογίας και των λεγόμενων διαρκών αγαθών.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, αν και οι Έλληνες φάνηκαν διατεθειμένοι να συγκρατήσουν τις δαπάνες στα σουπερμάρκετ, κατά το εννεάμηνο του 2024 αύξησαν τις αγορές τους σε κινητά τηλέφωνα κατά 7,5%, υπολογιστές κατά 2,2% και μικρές οικιακές συσκευές κατά 5,1%.

Ο τομέας των ειδών τηλεπικοινωνίας αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς των ειδών τεχνολογίας στην Ελλάδα σε ποσοστό 33,4%.

Η αλλαγή αυτή στην καταναλωτική συμπεριφορά φαίνεται να έχει μόινα χαρακτηριστικά. Όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, σύμφωνα με «Τα Νέα», η περίοδος των έντονων πληθωριστικών πιέσεων στα νοικοκυριά άλλαξε τις προτιμήσεις και εκπαίδευσε τους καταναλωτές σε κατηγορίες προϊόντων, όπως τα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες εξοικονομώντας χρήματα για άλλες κατηγορίες που στο παρελθόν δυσκολεύονταν να αποκτήσουν.

 

Αυτή την εβδομάδα

Ραφήνα: Μπάρμπα Βάγγος στην κεντρική πλατεία – η γεύση που αγαπάτε, η ποιότητα που εμπιστεύεστε – RPN

Σας προσκαλούμε να ζήσετε μια μοναδική γευστική εμπειρία στο...

FAST LEARNERS: Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην περιοχή μας που χρησιμοποιεί ΑΙ – RPN

Οι FAST LEARNERS - Κέντρα Ξένων Γλωσσών, εκμάθησης Η/Υ...

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

ΤΖΟΚΕΡ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για τα 13,8 εκατ. ευρώ – RPN

Έγινε η κλήρωση με αριθμό 2860 του Τζόκερ το...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

ΝΕΑ

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

Αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία της Καίτης Γκρέυ – RPN

Η Καίτη Γκρέυ, η θρυλική φωνή του ελληνικού λαϊκού...

Οι οδηγοί της Ραφήνας πάνε εκδρομή στα χιόνια – RPN

Η συγκεκριμένη αφίσα δε χρειάζεται περιγραφή. Μιλάει από μόνη της! Μια...

RPN.GR