10.8 C
Rafina
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου, 2025
spot_img

Επιστρατεύονται κάμερες για τις λεωφορειολωρίδες…

Τέλος στην διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού. Προσπάθεια να μπει τέλος στις… ατελείωτες καθυστερήσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ. Οι κάμερες που θα… καταγράφουν τα πάντα και οι σχετικές αποφάσεις. Όλες οι αλλαγές που έρχονται.

Τέλος στην διέλευση των οδηγών… πάσης φύσεως οχημάτων στις λεωφορειολωρίδες αναμένεται να βάλει ο ΟΑΣΑ με την άμεση επανενεργοποίηση των καμερών που βρίσκονται στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.

Μάλιστα τις επόμενες ημέρες συνεργεία του Οργανισμού θα προχωρήσουν στην ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων στην περιοχή ευθύνης του, μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, ώστε να αποφεύγεται από τους οδηγούς η χρήση τους. Στόχος είναι να μειώσει τις καθυστερήσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ.

Συγκεκριμένα, με αποφάσεις που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης ύψους 1.209 ευρώ σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. για τη χρήση 2019 που αφορά προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων. Επίσης, είχε προηγηθεί και απόφαση με την οποία εγκρινόταν στην εταιρεία ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗ – Κ.ΧΡΟΝΗΣ ΑΒΕΕ η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντια σήμανσης Αποκλειστικών λωρίδων Λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή για την παραπάνω εργασία ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Τι λέει ο ΟΑΣΑ για τις λεωφορειολωρίδες

λεωφορειολωρίδες

Όπως επισημαίνουν στελέχη του ΟΑΣΑ «η βέλτιστη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων ενισχύει την αξιοπιστία εκτέλεσης των δρομολογίων του δικτύου των οδικών μέσων. Με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, ο Οργανισμός προχωρά στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συστήματος ελέγχου της κυκλοφορίας στις λεωφορειολωρίδες”.

Το μέτρο με τις λεωφορειολωρίδες

Το μέτρο αυτό εντάσσεται στο πλαίσιο της αναθεώρησης και του ανασχεδιασμού του συγκοινωνιακού έργου που βασικό στόχο έχουν την βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών. Μάλιστα, προς την κατεύθυνση αυτή ήδη η διοίκηση του Οργανισμού έχει προχωρήσει σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου γενικού σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται οτι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020.]

Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη μιας μιας και το υφιστάμενο δικτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού προ 15 περίπου ετών με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής.

Το 2009 εκπονήθηκε ένα γενικό σχέδιο μεταφορών για την Αττική που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Ωστόσο ομως η οικονομική κρίση ήταν ενας απο τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκαν, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων, του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου και της Τηλεματικής.

Όποιος ήθελε… πήγαινε στις λεωφορειολωρίδες!

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το μέτρο απαγόρευσης των λεωφορειολωρίδων και αυτό είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια. Οι λεωφορειολωρίδες δεν αστυνομεύονται ενώ σε πολλές από αυτές οι φωτογραφικές μηχανές δεν είναι σε λειτουργία με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται από όλα τα οχήματα. Το πρόστιμο εισόδου σε αυτές είναι 200 ευρώ ενώ σε περίπτωση στάθμευσης, επιπλέον του προστίμου εισόδου, αφαιρούνται και οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα.

λεωφορειολωρίδες

Στην Αθήνα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ υπάρχουν 14 κάμερες για την παρακολούθηση των λεωφορειολωρίδων, οι οποίες τοποθετούνται σε 40 διαφορετικά σημεία, ανά διαστήματα.

Τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία των Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (σ.σ. λεωφορειολωρίδες) συνοψίζονται στα εξής:

-Αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων σε 23 χλμ /ώρα,

-Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το επιβατικό κοινό,

-Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων,

-Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ,

-Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών.

Αυτή την εβδομάδα

Ραφήνα: Μπάρμπα Βάγγος στην κεντρική πλατεία – η γεύση που αγαπάτε, η ποιότητα που εμπιστεύεστε – RPN

Σας προσκαλούμε να ζήσετε μια μοναδική γευστική εμπειρία στο...

FAST LEARNERS: Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην περιοχή μας που χρησιμοποιεί ΑΙ – RPN

Οι FAST LEARNERS - Κέντρα Ξένων Γλωσσών, εκμάθησης Η/Υ...

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

ΤΖΟΚΕΡ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για τα 13,8 εκατ. ευρώ – RPN

Έγινε η κλήρωση με αριθμό 2860 του Τζόκερ το...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

ΝΕΑ

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

Αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία της Καίτης Γκρέυ – RPN

Η Καίτη Γκρέυ, η θρυλική φωνή του ελληνικού λαϊκού...

Οι οδηγοί της Ραφήνας πάνε εκδρομή στα χιόνια – RPN

Η συγκεκριμένη αφίσα δε χρειάζεται περιγραφή. Μιλάει από μόνη της! Μια...

RPN.GR