15 C
Rafina
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου, 2025
spot_img

Κακοκαιρία: Τι δικαιούστε εάν είχατε διακοπή ρεύματος

Τον τρόπο αποζημίωσης των καταναλωτών που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ. Προϋπόθεση, η διακοπή ρεύματος να διήρκεσε για πάνω από 24 ώρες. Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, θα αφαιρεθεί από τις χρεώσεις του λογαριασμού ρεύματος η χρέωση του δικτύου διανομής για τέσσερις μήνες. Επιπρόσθετα εδώ και λίγες ημέρες έχει καθοριστεί ο τρόπος για αίτηση όσων οι ηλεκτρικές συσκευές έπαθαν βλάβη λόγω των διακοπών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ:

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία «Ελπίδα» στην Αττική, ανακοινώνει ότι θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής που αντιστοιχεί σε τέσσερις μήνες.

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών Χαμηλής Τάσης όλων των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότησή τους για περισσότερο από ένα 24ωρο.

Ταυτόχρονα θα δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.

Διαδικασία αποζημίωσης για ηλεκτρικές συσκευές
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποια να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πληρως από αυτήν.
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται ΕΔΩ

Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ για  να βλέπετε όλες τις ζωντανές μας εκπομπές

Αυτή την εβδομάδα

Ραφήνα: Μπάρμπα Βάγγος στην κεντρική πλατεία – η γεύση που αγαπάτε, η ποιότητα που εμπιστεύεστε – RPN

Σας προσκαλούμε να ζήσετε μια μοναδική γευστική εμπειρία στο...

FAST LEARNERS: Το πρώτο Κέντρο Ξένων Γλωσσών στην περιοχή μας που χρησιμοποιεί ΑΙ – RPN

Οι FAST LEARNERS - Κέντρα Ξένων Γλωσσών, εκμάθησης Η/Υ...

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

ΤΖΟΚΕΡ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί για τα 13,8 εκατ. ευρώ – RPN

Έγινε η κλήρωση με αριθμό 2860 του Τζόκερ το...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

ΝΕΑ

Τα ζώδια σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2025 – RPN

Δείτε τις ημερήσιες προβλέψεις για όλα τα ζώδια (20/1/2025) Κριός Σήμερα,...

Βαρύ πένθος – Η Μαίρη Βιδάλη έχασε τον γιο της, Κάρολο – RPN

Βαρύ πένθος για την Μαίρη Βιδάλη, η οποία θρηνεί...

Αυτή ήταν η τελευταία επιθυμία της Καίτης Γκρέυ – RPN

Η Καίτη Γκρέυ, η θρυλική φωνή του ελληνικού λαϊκού...

Οι οδηγοί της Ραφήνας πάνε εκδρομή στα χιόνια – RPN

Η συγκεκριμένη αφίσα δε χρειάζεται περιγραφή. Μιλάει από μόνη της! Μια...

RPN.GR